torstai 26. syyskuuta 2013

Nyt eletään jännittäviä hetkiä. On torstai. Lauantaina Ubin pitäisi tulla meille. Kaikenlaisia kysymyksiä tulee mieleen. Esimerkiksi miten 9-vuotias Iikka-cairnimme suhtautuu pentuun?  Kaikenlaista ollaan Marilta eli kasvattajalta kyselty ja hienoja vastauksia saatu. Jännittää. Aloitellaan samalla Ubista kertova blogi. Iikasta kirjoitettiin aikanaan pentuajasta, mutta ajan myötä kirjoittelu hiipui, kun elämä meni omaa rataansa eikä enää suuria muutoksia tapahtunut. Iikan pentuajasta yllä linkki. Siellä on myös aikaisemmista koirista tarinaa. Meillä oli suunnitelmissa ottaa narttu, mutta kun käytiin keväällä katsomassa maastokisoja ja kesällä erikoisnäyttelyä Tammelassa, niin alkoi tuntua siltä, että uroskin käy. Marille kerrottiin, että meille käy kumpi sukupuoli tahansa. Pentujen synnyttyä kuulimme, että uroksia syntyi enemmän, niin ilmoitimme, että me voimme ottaa uroksen. Tätä minä olin salaa toivonut. Kun käytiin katsomassa ensimmäistä kertaa pentuja, niin minä iskin silmäni vaaleaan Ubiin. Saatiin kuulla, että niin moni muukin. Jännityksellä sitten odoteltiin mikä pentu meille tulisi. Olin iloinen, kun kuulin, että Mari olisi antamassa meille Ubia. Minua ei tarvinnut paljoa suostutella.

3 vko

5 vko "Sofi Oksanen"

5 vko