lauantai 22. maaliskuuta 2014

Terhi on aina välillä valitellut, että sängyssä ei ole tilaa nukkua. Iikka yleensä nukkuu Terhin jalkopäässä. Ubi taas nukkuu meidän välissä ja yleensä Terhin peiton alla. Joskus Ubi tulee minun peiton alle, kun minä menen aikaisemmin nukkumaan. Eilen illalla Iikka oli nukkumassa minun tyynylläni, kun menin nukkumaan, mutta en raaskinut pyytää Iikka siirtymään vaan kävin Iikan viereen. Yleensä Iikka poistuu jonnekin, kun sille tulee lämmin. Viime yönä ei poistunut. Jossain välissä yötä heräsin Ubin ininään Terhin peiton alla. Avitin sitä hieman. Ubi suorastaan ryntäsi sieltä pois ja rojahti tiukasti minun vartaloa vasten. Jäin kahden koiran loukkuun. En pystynyt liikkumaan vaan olin kuin tiukassa makuupussissa. Nyt ymmärrän Terhiä.


Käytiin tänään aamulla lenkillä Porkkalanniemessä. Tuuli kävi aika hyvin rannalle, joten jouduttiin menemään tuulensuojan puolella. Tämä siis Ubin takia, joka ei siedä tuulta. Muuten koirat olivat taas reippaita lenkillä.

Torstaina oli reipas talvisää

Suolainen meren tuoksu on loistavaa keväällä

Kallioilla oli liukasta

Tuulen suojan puolella oli lämmintä