perjantai 11. lokakuuta 2013


Ubin mukana minun työpaikalla. Eipä siinä mitään uutta. Ei saatu koirapainikaveria kenestäkään. Vatsa on ollut löysällä, mutta hienosti asia hoidettiin aina ulos. Canicuria laitettiin ruuan joukkoon ja toivotaan, että auttaisi löysään vatsaan. Iikka oli kotona päivän. Iikka taas vahti Ubia ja komenteli pentua, kun se pyöri minun ympärillä. Mitään ylimääräistä pyrähdyksiä ei herra sallinnut. Kaikki piti mennä rauhallisen hillitysti. Kun Terhi tuli kotiin, niin Ubi alkaa Terhin ympärillä pyörimisen, ja silloin  Iikka rauhoittuu. Kun Terhi on kotona, Iikka voi nukkua aivan eri huoneessa missä minä olen. Kun olin yksin kotona, niin Iikka seurasi minua kuin hai laivaa. Minulle tämä tekee asian vähän hankalaksi.




Nukkuvaa pentua eilisillalta

Ei saatu Enyasta leikkikaveria

Sylissä on hyvä nukkua työssä. Onneksi on istumatyö

Ruokatauolla